onsdag 17. september 2008

Snart på tur til Bergen

Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur til Bergen, å bli med på Pitsop i Betlehem. Jeg melte meg på i dag. Tror jeg tar en båt i fra Balestrand i 5 tiden, og den tar 4 timer og 15 min. Har ikke hvert hjemme på 5 uker, så jeg tror det var på tide snart. Skolen går helt fint, og vi har begynt å få litt prøver. Skal ha prøve i Engelsk språkhistorie i morgen. Det er ikke så mange sider så jeg tror det går greit. Jeg har også melt meg inn i styret til skolelaget på skolen. Skolelaget er en kristen organisasjon  som hjelper elever ha små møter og samlinger i fritimer på skolen. Vi har det hver tirsdag. Ellers vasker jeg gymsalen pluss styrkerom på skolen hver uke. Det får jeg litt penger til, så det er bare kjekt. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei John Olav!
Kjekt å se at du trives. Hils rektor Bjørg fra meg, kjenner henne fra gamle dager. Håkon har fått lappen nå. Når du får flysertifikat må du ta en tur til Nærbø.
Salama kutoka babaHåkon.