tirsdag 9. september 2008

Skole og fritid

Ja, no begynner det å gå seg til rette. Jeg føler at jeg nå har komt inn i systemet, og kossen det virker her på Sygna. Jeg har hatt det helt topp siden jeg kom hit, men nå føler jeg at jeg behersker timeplan, og ting som skjer på fritiden. 
Vi har et sånt vaske system der alle må vake opp etter middag og kvelds, eller å vaske fellesarealene på internatet. Dette går helt greit, men det er ikke alltid det er utsyr som kostebrett tilstede. Det er heller ikke alltid folk gjør jobben sin. Det vil si at de ikke gidd å vaske på internatet.
På mandag denne uken forsov jeg meg. Alarmen på vekkerklokken ringte ikke. Jeg tror lyden var slått av, men internat-lederen kom og vekte meg til 3 time. De to første timene var Tysk så jeg tror det gikk greit. Tysk læreren er grei han, men det er ikke favorit faget mitt.  

1 kommentar:

Unknown sa...

Så kjekt å lese.
Bare skriv mer!
mgid