onsdag 3. september 2008

Fått meg Blogg

Nå har jeg flyttet på internat, og fant ut at jeg måtte ha en kontakt med omværden på. Så jeg laget meg en blogg, siden jeg ikke har facebook. Jeg har nå gått på Sygna VGS i balestrand i 2 og en halv uke, og koser meg her. Det er masse å finne på, og det var en av grunnene til at jeg valgt internat. Degene her går i mye trening og skole, men jeg får en del fritid og. Leksene er det ikke så mye av ennå, så sånnsett går det greit. Har fått meg jobb på skolen. Vasker gymsalen pluss styrkerommet. Det er konge, for da får enda mer å gjør må. Timeplanen her er litt variert, så det blir av og til fri mitt på dagen og av og til skole på ettermiddagen. Det går helt fint siden skolen på ettermiddagen er bare fotball, så jeg vet ikke helt om jeg kan kalle det skole. Det er i hvert fall gøy her så, skolen er å anbefale.


Ingen kommentarer: