onsdag 2. juni 2010

7-fjellstur og laaaang sykkeltur

Den 30 mai var jeg på 7-fjellstur. Det vil si å gå rundt Bergen på alle byfjellene. Vi kom i mål etter 8 timer og 20 min. Blant 8000 andre deltakere var det Sigve, Eivind, Øyvind og meg som gikk. Det var en god tur på 35 km og en samlet oppstigning på 2400 m. Utrolig tur som anbefales. Det beste var nesten at vi fikk en kul t-skjorte. Her ser du løypen:


Med bare to dagers pause var meg og Sigve, og resten av 2 og 3 ID klar for en ny langtur. Klokken 10 i dag tidlig ble vi kjørt til Sande, i Gaular kommune. Der ble vi sluppet av og skulle ta turen tilbake til Balestrand. Sykkelturen var på 82 km. Vi syklet da over gaularfjellet. Med bil vil det ta ca. 1 t og 10 min, og da er det et godt stykke. Så når jeg kom tilbake til Sygna, var jeg rimlig sliten.

Spørsmålet er bare hva neste tur er. Jeg kan ikke bryte tradisjonen no, så vi får se hva det blir på lørdag ;)

Ingen kommentarer: