søndag 22. november 2009

Nattcup

Sygna og Balestrand er en fin plass:
I denne helgen hadde vi nattcup i hallen. Det var gøy selv om vi ikke kom videre. Det viktigste er å ha det gøy, og ikke å vinne. Det var utrolig mange lag så var meldt på. Tror det var ca. 26 stykk, og da blir det veldig mye venting mellom kampene, når det bare spilles på en bane. Vi spilte tre kamper, og vant en, men tapte to av kampene.
Som du ser på bildet måtte vi kostymer til nattcupen, og det var mange kreative og rare ideer. Av private hensyn kan jeg ikke legge alt ut på nettet. Vår gruppe her hadde superundertøy på oss. Helt til vanstre er Phillip, meg i midten og Daniel helt til høyre.

Eller har jeg vært på søndagskolen i dag, men det var som leder. Jeg ledet faktisk møtet, og måtte stå helt der fremme å synge. Det gikk greit, men det er utrolig vansklig å vite hvor høyt man skal begynne å synge, men jeg fikk hjelp.

Ingen kommentarer: