onsdag 14. april 2010

Fra vinter til sommer. Hvor er våren?


Nå er det nesten sommer her i Balestrand. Det er ikke mange uker siden det snødde og var bare snø og se. Etter en kort påskeferie, var alt som hintet om vinter vekke fra Balestrand. Fotballbanen var snøfri, veien var snøfri, og solen var oppe helt til kvelds. Nå kan vi nesten både sitte ute på frokost og kvelds. Det er bare noen grader i temperatur som skal til for at alt skal bli perfekt. Jeg får ikke bli for høy i hatten. Til helgen er det meldt snø, og lave temperaturer her inne i sognefjorden.
Ellers så har jeg kost meg her. Påsken har bestått av for det meste flyging. Jeg fløy solo to av tre ganger, og begge gangene ut av kontrollsonen på flesland. Jeg fikk spicial price fra miljøarbeiderne når det gjalt transport. Hele en krone rabatt fra det jeg til vanlig ville ha betalt for turen, men underholdingen var mye bedre. Så det var klart verdt det. Ellers blir det tur neste onsdag, så det er bare å vente på referat ;)

Ingen kommentarer: