torsdag 27. november 2008

Tiden går

Her på Sygna går bare tiden. Den ene dagen blir til den neste, og alt går sin gang. Denne uken har vi hatt besøk her på Sygna, av en taler som heter Ole A. Os. Han skal ha møte hver dag denne uken. Han begynte på Tirsdag, og så for vi se hvor lenge han holder på. Neste uke er det tentamen, og forige uke var det tentamen. Skal bli godt å bli ferdig med det. Jeg har tenkt å ha Swahili som privatis, og kansje begynne nå på mandag. På Tirsdag skulle jeg egentlig ha Tysk tentamen, men den håper og tror jeg at jeg slipper. Det begynner å bygge seg litt opp med prøver, men denne uken har vert veldig avslappende, med lite lekser og ingen prøver tror jeg. Det var det, og skriver sikkert om ikke alt for lenge. Det er jo snart advent.

1 kommentar:

Anonym sa...

Habari ya siku nyingi! Nafurahi kusoma kwamba utajifunza kiswahili. Endelea hivi. Mtoto wangu ya kwanza alifanya hivyo pia. Krismasi njema! Salimia wazee, dada na kaka. Salamu kutoka baba Håkon